Saturday, March 19, 2011

Nangka Masak Lemak!




Hari ni aku pegi Pusat Bandar ngn Ismail, Hanafi, and Balqish Shafiqa. Seronok+best!
heheheh...ikut kn plan lepas gi library na gi men bowling..oleh disebabkn financial problem aq and balqis amik keputusan tuk gi Karaoke!! memandangkn aku demam, so mmg suara agk rock ar yang kuar, sdg kitowg enjoy ber karoke ada lak mamat yg terjengul kn kepalanya at box kitowg, perg..nasib baik ar microfon kitowg tu ta ley cabut lau ta memang mamat tu jadi arwah! hohooho..

da abis berkaraoke kitowg pun balik ar...on the way na gi balik ue,,,viva balqis perasan kuat na duduk sebelah tayar trailer, aku, hanafi and mail da mengucap daa...takut ta sempat ngucap lak nnt hohoho..
tapi alhamdulilah..sempat gak kitowg sampai kat rumah tanpa melepasi tayar trailer yg besar giler ue..hahahhaha

okes,,,nampak tajuk entri kat atas an...hihohoh...ini al kisahnya...
balik je dari PG mummy pesan sruh masak nangka masak lemak,,,aku agak keberatan na masak..sbb aku mmg jenis ta minat na msak,,hohooh..tapi oleh kerana dsuruh oleh my lovely mummy...so aku pn bwt ar..

aku buat ngn hati yg agk epy, memandangkan aku tau Amirza Akmar da balik..ngee~ ta sabar na jumpe dia lak...so memang aku rasa itulah hari di mana aku masak lauk ngn kegembiraan yang melampau~!

Da siap masak aku serve ar mknn ala-ala at hotel 5 bntang ar..~sampai saat dorang menjamu selera...mummy melenting~ ouch!

"da ta sabar2 na kawin ke?" pergh..pedas je dia perli.. aku buat2 bodoh..
" nape lak, mummy?"
""apsal lauk ni masin??" ngee~ aku senyap je

Sah! ini lah sebabnya org2 tua ta bagi time masak berangan! hohoohoho...
Da ta pasal kena perli pedas2 oleh mummy..hohohoh

4 comments:

Zuraidah said...

Aha. Tuh la berangan lagi. Ehe.

*Nasib baik korang tak pergi pb time hari rabu, kalau tak, tersermpak juga dengan 'kitaorag'

Cik Nurul Idayu said...

hahahha...siapaka 'kitorag' tu??

Zuraidah said...

Kita ngan Pie. Erk. >.<

farhana said...

haha ..
saya pun suka berangan kawen.
hehehe *mengong sudeyh :P