Monday, July 4, 2011

PROMO.BLOG.COM :: KAK YAI AND JUST PIEE

ASSALAMMUALAIKUM...

Okey,, hari ini aku na PROMO.BLOG.COM blog Kak Yai and Just Piee,, na taw sape dorg ni dalam hidup aku?

Okey, aku kenal dorg dari skola Dato Penggawa Timur (form 6), Kak Yai, atau nama sebenarnye Zuraidah merupakan senior aku time aku masuk form 6 dulu,,skg die nga menunggu result USM, doakan die dpt sambung study at sane ea..

Okay,Just Piee ni sape lak?? Nama betul die Syafiee Rooslan, die nie schoolmate aku at form 6,budak sains and tua setahun dari aku, pendekkan kn cter sebaya ngn Kak Yai, umo 20 tahun.

Ha, kenapa aku promo blog dorg saing2??
Sebabnye, dorg ni macam couple, tapi dorg jut declare as teman-tapi-mesra, alololo sweet gitu...
hehheheh..wat ever lagi, blog dorg lagi menampak kesweetness dorg, na taw nape?
Sebabnye, blog dorg berdua link sesame,,alolo, sweet jeles gitu..hehhehe.

ok,,wat ever pun,jom Roll VT! Kite tgk blog dorg k...

http://syafieerooslan.blogspot.com/

okay..ini header Just Piee nye blog..klik link diatas untuk tgk2 k...

 haa..ini tuannye blog..lau korg g blog die,,kowg ley nampak ::her blog::,kowg klik,dengan segera kowg ley g blog kak yai


okay..kat bawah ni, header kak yai, kak yai ni kemaruk laut katanye...hehehhe..
klik link kat atas tuk g blog die ea..




 Haa,,ini tuan punye blog....see,,die mmg ketagih laut...ngee~

okay lau na tau lebih lanjut ttg dua owg blogger ni,,,,klik link drg k...luv u alll
meriahkan lagi PROMO.BLOG.COM!

2 comments:

Zuraidah said...

Wah, kenapa baru hari ni perasaan benda ni?

Thank you, yuyu. :D

Jom, jalan2 kat blog orang lain.

Cik Nurul Idayu said...

hahhaa ur welkam..ok2