Monday, July 11, 2011

PROMO.BLOG.DOT.COM Adah Dimie

ASSALAMUALAIKUM...

Hi...seperti yg dijanjikan oleh penulis blog ini..saya akan mempromosikan blog Adah Dimie!!
Haha,,na taw sape Adah ni? Ok lau na diikutkn kronologi kes..hahahha... ayat sains...Adah ni dulu pernah satu kelas ngn aku time aku drjh enam and tngkatan 3, hehhe,,Adah ni ley dikategorikan budak baik+pandai lah..hehehhe...

Okey skang die da masuk U..aku ada satu gambar ngn die time ktowg satu klas..jom usyaa sat..
 






Haa...ini muka kitowg time ting.3 hehehhe..petak merah tu Adah..yg dipanah biru tu aku....



Jom kita Roll VT tengok blog Adah ea..


lets start with header die...haa...nampak? Terang-tang-tang muka adah..heheheh...
background die  dpenuhi ngn ello kitty..chumil gtu..
lau na taw lebih lanjut...klik link kat atas k





okey....yg kat bawah ni button batch die..chumil2...semua ada...so korg ley picit ar mane2 button batch yg sewaktu ngn kowg ea..hehehhe


Okey kat belah kiri ni..wishlist die...
hehehhe...lau rajin try ar tanye2...sape calon mr.right dieee
hehehheh..gurau je Adah...


okey..tu je...adah punyer citer..rajin2 tgk blog die ea..blog die CANTIK!


No comments: