Wednesday, August 24, 2011

Sebuah diari~

Assalamualaikum..

      Aku dari dulu impikan sebuah buku yang aku akan catatkan setiap inci perihal hidup aku. Hehehe...tapi setiap kali aku beli buku...pasti aku tak dapat catat semua urusan seharian aku. Senang cter aku bukan Princess Diary yang bole catit setiap inci hidup die dalam sebuah buku.

      Tapi hehehe..tahun ni aku berjaya beli sebuah buku tuk catatkn perjalanan tingkatan 6 aku. Ala, sebenarnya dari form 1 lagi aku ada buku catatan..just gune ta gune je..hehhe.

         Tahun ni...aku rasa paling banyak catatan yang betul2 bererti dalam hidup aku. Semua aku catat kan dalam buku tu...siap letak lagi nama bakal2 anak aku. Hehehe,..,,mungkin sebab aku dah matang ckit, so benda yang aku tulis semua nampak lebih bererti dan mana tahu satu hari nanti aku boleh pass buku tu kat anak2 aku...

     Plus..aku tulis gak pasal insan tersayang aku at buku tu...setiap perbualan, pergaduhan and sms aku abadikan kat situ...mana tahu satu hari nnt kalau betul dia jadi suami aku..aku bole bagi die baca catatan paling berharga dalam hidup aku heheh..

    Mungkin sekarang buku tu, hanya sekadar buku...siapa tahu...tahun2 yang mendatang buku tu merupakan benda yang paling berharga. Dan aku tahu,,,mungkin bulu tu gak boleh ubah hidup aku...siapa tahukan....

No comments: