Monday, April 15, 2013

21 years old

Assalamualaikum. ..

Agak lama Cik Ayu tak update blog Cik Ayu ni kan. Okes...skg tgh sibuk memperkatakan mengenai PRU 13.. btw..Cik Ayu still tak bole mengundi. Hehehe umo ta cukup lagi.

Tapi..dalam kesibukan mengundi ni..Cik Ayu teringat something. "I'm already 21" 

Hehehe..tak sangkakan. Tapi..umo 21 tanpa ada seseorang disisi..hurmmm lagi la tak disangka2kn.

Cik Ayu ta sabar na jumpe bakal jodoh Cik Ayu satu hari nnt. Cik Ayu na btw kt die..Cik Ayu rindukan die, wlupn Cik Ayu ta pernah jumpe die.

Awak..awak yang kat luar sana..awak yang bakal jadi husband saya. Saya nak awak tau yang saya ada disini. Menanti awak dengan penuh pasti. Saya berharap sangat2 klu kita bjumpa nnt..saya akan dapat bahagiakan awak. Saya berharap sangat awak takkan kecewa dengan saya. Saya akan cuba bertolak ansur. Dan sentiasa mendengar idea awak. Awak..awak yg kat luar sana.. saya menunggu awak ye..

No comments: