Sunday, November 23, 2014

Thanks for being there..

Assalamualaikum..

         Sahabat insan yang mungkin paling rapat dengan kita selepas keluarga. No..its too cliche..



Cik Ayu just na ucap kan terima kasih, atas pengorbanan En Student..melayan kerenah Cik Ayu time Cik Ayu depressed. Yes..im depressed.

         Terlalu banyak masalah, cabaran dan dugaan yang Cik Ayu hadapi sekarang sehingga Cik Ayu tak mampu berfikir, apa langkah seterusnya. Apa yang perlu Cik Ayu buat, dengan siapa Cik Ayu boleh kongsikan semua ni..sehingga Cik Ayu lupa..sebenarnya ada sahaja insan disisi Cik Ayu, yang boleh bantu..dan sudi menemani Cik Ayu ketika susah dan senang.


     Well.. i'm a positive person..kebiasaannya Cik Ayu yang akan menasihatkan kawan-kawan Cik Ayu..pastikan dorang tak terbeban dengan masalah diorang dan share dengan Cik Ayu.

 Tapi mungkin..Cik Ayu terlupa..macam mana nak berkongsi masalah dengan orang lain..terlalu kerap menyelesaikan masalah orang lain sehingga lupa cara nak menyelesaikan masalah sendiri. Hmmph..and i'm depressed.

         Cik Ayu mula diam..menangis sorang diri. Termenung. sambil terfikir..apa yang dah terjadi sebenarnya..kenapa Cik Ayu macam ni..bukan Cik Ayu boleh bangkit ke?


    Puas melayang kan persoalan pada diri sendiri. Bukan jawapan yang dapat..makin bertambah pula soalannya.

      Hmmp..but semalam..En Student hantarkan bantuan. Dia cuba sedaya upaya bangkitkan Cik Ayu semula. ALhamdulilah..i think i manage to overcome my depression..

    Memang masalah belum selesai lagi..tapi sekurang-kurangnya..beban kemurungan tu da hilang..alhamdulilah,..

      Sekali lagi..terima kasih En Student..terima kasih..

No comments: